5.05.2007

Poliler juride :)


21 yorum:

Adsız dedi ki...

Dr. Işıl Işık'a
Işılımız, nice mutlu günlerin olsun.Prof.luğunda buluşmak dileğiyle.

Elif dedi ki...

Isilim dunyanin en tatli doktoru, cok cok tebrik ederim canim arkadasim..mucx

Adsız dedi ki...

tebrikler...


bu arada yeni yayına başlayan blogumda güzel tatları paylaşmak dileğiyle: http://selince.selinozgur.com

Adsız dedi ki...

Isilcim cok tebrik ederim.Darisi bizlerin basina olur insallah.Opuyorum kocaman...

Fatma dedi ki...

Işılcım çok tebrik ederim..Malesef o fotograf karesinde olamadım:(( Bundan sonraki hayatındada başarılar ve mutluluklar diliyorum...

Adsız dedi ki...

Işıl'cığım seni gönülden tebrik ederim canım.

BEYHAN

Adsız dedi ki...

Isilcim,

Ben ve Turker seni cok ama cok tebrik ediyoruz guzelim.
Insallah bundan sonra da hersey gonlunce olur....

Cok cok optuk,
Hande

Adsız dedi ki...

Işıl'cığım,
Gönülden tebrik ederim seni canım.
Hepinizde pırıl pırıl birbirinden tatlı gençlersiniz.Allah bundan sonraki yolunuzu açık ve aydınlık etsin canım benim.
Tüm güzellikler seninle ve sizlerle olsun tatlım meleğim benim.
Büyük bir heyecanla gelişini bekliyorum.

Sevgilerin en güzeli seninle olsun tatlı meleğim benim.

Gül

Adsız dedi ki...

Isil, Setchuan usulu eksili corbanin tarifini istemistiniz. Tarifi deneyip eklemem uzun zaman alacak. Email adresinizi iletirseniz, tarifi (ingilizce olarak) emaillayabilirim. Doktora konusunda da tebrikler.

Tuhfe dedi ki...

Hepinize güzel bir hafta sonu dilerim.

Sevgiler.

Ferhanca dedi ki...

Tebrikler , okuduklarımdan doktoranızı verdiğiniz anlasılıyor.

Adsız dedi ki...

Poliler yeter artık tembellik. Yeni şeyler görmek istiyoruz.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Bu mübarek günde dilerim hepimizin duaları kabul olsun. İyi kandiller dilerim.
Sevgiler…

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Işıl'ım,
Sana ve eşine hayırlı ramazanlar diliyorum canım.

Anneciğine ve babacığına da hayırlı ve sağlıklı ramazanlar diliyorum canım.

Sevgi ve mutlulukla kalın.

Kocaman öpüyorum seni tatlı Işıl'cığım.

Cocukla Cocuk dedi ki...

selam,
ne guzel demek meslekteşız, akademisyenmişsiniz, sanırım doktora bitmiş. yorumlardan çözmye çalıştım ama merak ettiğim bir dolu şey kaldı, fotografta hangisi sizsiniz mesela? bu blogta yeni yazı goremiyorum, başka bir yerde mi devam ediyorsunuz yoksa artık yazmıyor musunuz?
bizim siteye her zaman bekleriz, ışıl hn.

sinemis dedi ki...

ışılcım ben sinem beşli .telefonun degısmıs ulasamadım sana.tebrik edilcek okadar cok sey var kı:)evlendıgını ögrendım cok sevındım tebrıkler canım.istanbul da mısın. görüşmek ısterım en kısa zamanda. hoscakal

isil dedi ki...

sinemmm, canim benim, kalp kalbe karsiymis valla. kac gunlerdir seni dusunuyorum, bende de senin bi numaran var ama acilmiyor malesef.

mutlaka goruselim, benim email:isil.isik@gmail.com

oradan detaylari konusalim.

ay cok heyecanlandim bak simdii :)

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Senin ve ailenin damağını ve çevrenizi tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.
Sevgiler…

Unknown dedi ki...

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin bir araya geldiği, rahmet ve şefkat dolu günlerin en değerlilerinden olan kurban bayramın kutlu olsun... Ailen ve sevdiklerinle daha nice bereketli, sağlıklı ve huzurlu bayramlar dilerim…

busem dedi ki...

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!

busem dedi ki...

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Kurban Bayramınız bereketli olsun!